sobota, 27 września 2008

Jak pobrać InSimEnator?!

--------------------------------------------------------
Jak pobrać InSimEnatora??

1. Wchodzimy na tą stronkę TU
2. Koniecznie musimy się zarejestrować, tego nie będę objaśniać bo to łatwe:D
3. Na takim zielonym pasku klikamy przycisk Forum
4. Szukamy zakładkę z napisem
The InSIMenator - Downloads & Documentation
5. I szukamy zakładki Polska(Polish) download
6. Klikamy i wchodzimy do
Polish Translation - InSIMenator (UV) v2.7b Editions - September 23, 2007
7. Otwiera nam się stronka z okładkami dodatków do The Sims 2, schodzimy na dół i widzimy linki do InSimEnatora, mamy trzy wersje wybieramy tę którą chcemy. Wypakowujemy jak zwykły dwonload!
8.GOTOWE!

------------------------------------------------------
Jak zmienić wiek sima??

1. Wchodźmy do gry The Sims 2 i otwieramy okno kodów Shift+Ctrl+C
2. Wpisujemy kod AgeSimsCheat on
3. Teraz klikamy na sima i widzimy opcje Age Sims klikamy na to
4. Otwiera się nam drzewko z możliwościami wiekowymi, wybieramy wiek który chcemy
5. GOTOWE!

--------------------------------------------------------------

Jak odblokować wszystkie ubrania i fryzury?


1. Wchodźmy do otoczenia i wpisujemy kod: boolProp testinCheatsEnabled true
2. Wchodzimy do tworzenia sima.
3. Kiedy już wejdziemy do tworzenia sima klikamy Shift+N i pokaże nam się komunikat, teraz mamy wszystkie ubrania i fryzury jakie są w grze. Np. Robot, Yeti, Sprzątaczka, Strażak, Policjant, Złodziej itp.

1 komentarz:

korek1 pisze...

hej.. słuchaj ja mam mały problem z tym i jak byś mogła mi pomuc tonapisz na nr gg 1247487 i daj mi linka żeby już było do pobrania ten InSimEnator no bo ja mam nocne zycie i niemoge nigdzie poprać a na tej stronce niewiem jak sie opsługiwać... z góry dzięki ;* pozdro dla ciebie i dla wszystkich simomaniaków :D prosze cie o szybką odp...